loading...
ـ-ـ شـ ـ ـ ـیـ ـ ـکــ و پـ ـ ـیـ ـ ــکـــ ـ-ـ
خـــوَشـــ امــــدیــــد

سلام دوست عزیز به وبلاگ خودتون خوش اومدید امیدوارم که خوشتان بیاید با تشکر.

 
ـ ـابـ ـ ــرا ـ ـهـ ـيمـ ـــ بازدید : 15 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 اشک برای داداشی

 

دفعه اول تو کوچه ديدمش گفت:   داداشي مياي بازي کنيم؟


 بعد از اينکه بازيمون تموم شد گفت.................................


  
                                                                      تو بهترين داداش دنيايي،



وقتي بزرگتر شدم به دانشگاه رفتم.چشمم همش اونو ميديد و مي خواستم

از ته قلبم بگم عاشقشم دوسش دارم اما اون گفت.........................



                                                              تو بهترين داداش دنيايي.

 

 



وقتي ازدواج کرد من ساقدوشش بودم بازم گفت........................



                                                                  تو بهترين داداش دنيايي 



و وقتي مرد من زير تابوتشو گرفتم.مطمئن بودم اگه مي تونست

 

 حرف بزنه مي گفت...................................................



                                                                    تو بهترين داداش دنيايي!



چند وقت بعد وقتي دفتر خاطراتشو خوندم ديدم نوشته عاشقت بودم،

 

دوست داشتم امامي ترسيدم بگم برا همين مي گفتم...................



               
                           تو بهترين داداش دنيايي

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام ممنون از حضور این وبلاگ برای یک موضوع خواصی طراحی نشده موضوع های متفاوتی دارم امیدوارم که مورد پسند قرار گیرد با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا عشق و عاشقی خوب هست یا نه؟
    دوس دارید چه مطالبی وعکس هایی در وبلاگ گنجانده شود؟
    وضعیت وبلاگ؟
    فروشگاه

    http://www.shikopik.rozmc.com/

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 1,538